Followers

Saturday, April 23, 2011

Jom Ramai-ramai Muat Turun Video Lucah

Apa kehenya la aku wat tajuk camni untuk entri ini. Tiba-tiba jam 6.00 pagi ini aku bersemangat pula untuk berkongsi sebuah entri tentang seks atau lucah dengan anda semua. Hoh...... 
video lucah seks orang melayu 

Ok, sebenarnya aku tertanya-tanya mengapakah kita sering kali dikejutkan dengan berita-berita kes jenayah oleh seorang remaja? Mungkin ayat aku selepas ini agak terkasar. Maaf ya. Hanyalah luahan dari hati sahaja.
Perkara yang akan saya kongsikan dengan anda semua adalah satu perkara yang sering kita lihat dan dengar selama ini iaitu penyebaran video lucah budak-budak sekolah (remaja).
Cubalah anda fikirkan dimanakah letaknya maruah diri mereka? Membuat seks antara lelaki dan perempuan tanpa sesuatu ikatan iaitu pernikahan yang sah, adalah haram dan berdosa besar menurut agama Islam. Pelaku-pelaku zina / maksiat ini sebenarnya mengetahui bahawa perkara yang mereka lakukan itu sebenarnya salah. Banyak perkara / masalah boleh wujud jikalah mereka melakukan kegiatan haram ini.
Perkara-perkara ataupun masalah yang boleh kita lihat hasil daripada kegiatan seks remaja ini contohnya adalah mengandung anak luar nikah, penyebaran video lucah yang berleluasa dan mendapat malu.Umur baru sahaja 16 tahun, tetapi sudah tahu apakah website-website yang membolehkannya muat turun video lucah tersebut.
Kita sebagai masyarakat sepatutnya peka terhadap masalah ini. Bukanlah menyokong terhadap masalah ini. Kalau kita hanya berpeluk tubuh sahaja, adakah anak gadis anda itu kelak dapat lari daripada masalah ini jikalau kita tidak peduli jua tentang mereka. Perbuatan buruk mereka, anda tidak ambil tahu. Anda sebagai seorang ibu bapa sanggup mempercayai semua kata-kata anak anda 100%.
Jadi saya berharap anda semua dapat berganding bahu supaya masalah sosial remaja seperti ini dapat kita jauhkan. Ingatlah pencipta anda. Ingatlah ibu bapa anda. Ingatlah orang yang menyayangi anda sebelum melakukan sesuatu perbuatan yang boleh menjadikan diri anda itu sampah masyarakat.

:::::baca Metro Ahad ari nie..66% perempuan dah hilang dara menjangkau umur 18 tahun...hmm...::::